fbpx

Regulamin sklepu

 

Regulamin
sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz
świadczenia usług drogą elektroniczną w sklepie JagaMajaga.pl

Niniejszy
regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym
przez Sprzedającego pod adresem JagaMajaga.pl.

I. Definicje

  • Sprzedawca/Usługodawca – Agnieszka Pytlińska
    prowadząca działalność pod nazwą Corpicorn Agnieszka Pytlińska z siedzibą
    przy ul. Zygmunta Starego 2b/3, 67-400 Wschowa, NIP: 925-177-24-14.
  • Regulamin – niniejszy regulamin; W
    zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest
    regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.z 2002 r.Nr 144, poz. 1204 ze
    zm.).
  • Klient/Kupujący – osoba fizyczna (w tym
    również konsument), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca
    osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a
    która zawiera Umowę Sprzedaży lub korzysta z innych Usług Sklepu
    Internetowego.
  • Konsument – rozumie się przez to osobę
    fizyczną, która zawiera Umowę Sprzedaży w celu bezpośrednio niezwiązanym z
    prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Usługa – usługa świadczona przez
    Usługodawcę na rzecz Klienta w związku z charakterem sprzedawanych
    Towarów.
  • Produkt – Towary i Usługi wymienione,
    opisane i prezentowane w Sklepie Internetowym.
  • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w
    rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z
    wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
  • Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny
    pod adresem jagamajaga.pl, za pośrednictwem którego Klient może kupić
    Produkt.
  • Strona – Usługodawca i Klient.
  • Strona Sklepu – każda strona bądź podstrona
    www znajdująca się pod adresem www jagamajaga.pl.
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta
    określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające
    bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem
    Sklepu Internetowego.

II. Zasady ogólne

  1. Regulamin określa zasady
    dokonywania przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego
    sprzedaży Produktów oraz wzajemne prawa i obowiązki Stron z tym związane.
  2. Regulamin jest udostępniony
    Klientowi nieodpłatnie za pośrednictwem Strony Sklepu, w formie, która
    umożliwia pozyskiwanie, odtwarzanie i utrwalenie Regulaminu za pomocą
    systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
  3. Złożenie Zamówienia w Sklepie
    oznacza zapoznanie się, zaakceptowanie i przestrzeganie przez Klienta
    postanowień niniejszego Regulaminu oraz dokonanie Zamówienia na warunkach
    określonych w Regulaminie.
  4. Regulamin jest dostępny na
    stronie https://jagamajaga.pl/regulamin-sklepu/
  5. dla każdego użytkownika Internetu, w tym dla każdego Klienta, w formie,
    która umożliwia pozyskiwanie, odtwarzanie i utrwalenie Regulaminu za
    pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
  6. Kontakt z Usługodawcą można
    uzyskać korzystając z adresu poczty elektronicznej: biuro@corpicorn.pl
  7. Warunkiem złożenia Zamówienia w
    Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym
    Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
  8. Sklep Internetowy prowadzi
    sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

III. Ogólne informacje dotyczące Produktów oraz
licencji na korzystanie z Produktów

  1. Na Produkty oferowane w Sklepie
    Internetowym udzielana jest licencja niewyłączna na czas nieokreślony na
    korzystanie z Produktów.
  2. Produkty e-booki, wzory oraz
    kursy online sprzedawane są w wersji „elektronicznej” co oznacza, że
    Produkt jest dostępny do pobrania ze Strony Sklepu w formie pliku PDF.
  3. Wszystkie Towary oferowane w
    Sklepie Internetowym są nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad
    fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

IV. Wymagania techniczne

  1. Przeglądarka powinna mieć
    włączoną obsługę javascript oraz plików cookies..
  2. W celu korzystania ze Sklepu
    Internetowego konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta
    poczty elektronicznej (e-mail).
  3. W trakcie korzystania ze Sklepu
    Internetowego w systemie teleinformatycznym Klienta instalowane są
    niewielkie pliki cookies dla celów identyfikacji oraz dla celów
    statystycznych, jeżeli przeglądarka której używa Klient, na to pozwala.
    Szczegółowe zasady używania plików cookies określa Regulamin plików
    „cookies” dostępny https://jagamajaga.pl/polityka-prwatnosci/.
  4. Sprzedawca dokłada wszelkich
    starań, aby korzystanie ze Stron Sklepu Internetowego możliwe było z
    wszystkich popularnych typów komputerów, systemów operacyjnych i
    przeglądarek internetowych, jednak nie gwarantuje i nie odpowiada za
    możliwość i efektywność korzystania z wymienionych stron w całości lub
    części przy użyciu wszystkich dostępnych narzędzi.
  5. Korzystanie ze Stron Sklepu
    Internetowego następuje za pośrednictwem ogólnodostępnej sieci Internet,
    która ze swej istoty nie gwarantuje niezawodności ani poufności
    komunikacji pomiędzy Klientem a Sklepem, w tym w zakresie treści
    przesyłanych informacji oraz niejawności danych Klienta. Ochrona danych
    osobowych Klienta realizowana jest zgodnie z zasadami określonymi 
    w pkt IX Polityka Prywatności.
  6. Sprzedawca oświadcza, że nigdy
    nie wysyła próśb o przysłanie e-mailem hasła Klienta.
  7. Sprzedawca dokłada wszelkich
    starań w celu zapewnienia każdorazowej, ciągłej i pełnej dostępności Stron
    Sklepu.
  8. Treść zawieranych Umów
    Sprzedaży między Sklepem a Klientami utrwalana jest i udostępniana
    Klientom w wersji elektronicznej na zasadach określonych w Regulaminie.
  9. Klient nie może umieszczać na
    Stronie Sklepu treści bezprawnych.

V. Składanie i przyjmowanie Zamówień

  1. Kupujący składa Zamówienie
    poprzez:
    a) wybór jednej lub kilku pozycji Produktów oferowanych w Sklepie
    Internetowym,
    b) prawidłowe wypełnienie elektronicznego formularza zamówienia, którego
    wzór został zamieszczony w Sklepie Internetowym
    c) wysłanie formularza zamówienia w formie elektronicznej ze strony Sklepu
    Internetowego.
  2. Zamówienia można składać 24
    godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  3. Zamówienie będzie uznane za
    złożone, jeżeli w formularzu zamówienia zostaną zamieszczone wszelkie dane
    pozwalające na prawidłową identyfikację Kupującego, w tym w szczególności
    numer telefonu kontaktowego lub adres poczty elektronicznej. W wypadku gdy
    podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym.
    Jeżeli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do
    anulowania Zamówienia.
  4. Każde prawidłowo złożone
    Zamówienie otrzymuje unikalny kod pozwalający na identyfikację Zamówienia
    oraz Kupującego.
  5. Sprzedawca potwierdza złożenie
    Zamówienia poprzez wiadomość email.
  6. W przypadku niemożności
    realizacji Zamówienia w terminie określonym w niniejszym Regulaminie z
    uwagi na brak zamówionego Produktu lub zamówionej ilości Produktu,
    Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi
    niezwłocznie Kupującego o tej okoliczności proponując inny termin
    realizacji zamówienia. Kupujący jest uprawniony do niezaakceptowania
    nowego terminu realizacji Zamówienia. Z zastrzeżeniem przepisów prawa
    bezwzględnie obowiązującego, w tym przepisów regulujących odpowiedzialność
    wobec Klienta będącego konsumentem, żadna ze stron nie będzie podnosić
    wobec siebie jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia,
    o której mowa w niniejszym ustępie Regulaminu.

VI. Zasady dostarczania Zamówień.

  1. Sprzedawca dostarcza zamówione
    Towary w sposób wskazany przez Kupującego w formularzu zamówienia.
  2. Towary mogą zostać dostarczone
    w następujący sposób:
    i. Pobranie ze Strony Sklepu – Dostarczenie Towaru będzie przebiegało w
    następujący sposób:
    a. Po opłaceniu zamówienia i zaksięgowaniu opłaty adres www do pobrania
    Produktu zostanie przesłany na adres email Klienta. Pobrać Produkt będzie
    można maksymalnie 3 razy w ciągu 14 dni od daty zakupu.

    ii. Za pośrednictwem Poczty Polskiej –Dostarczenie zamówionego Towaru
    nastąpi za pośrednictwem Poczty Polskiej przy czym orientacyjny termin
    dostawy na terenie Polski wynosić będzie około 2 dni robocze od dnia
    przyjęcia Zamówienia – opcja ta jest dostępna dla produktów fizycznych.

VII. Zasady i formy płatności

  1. Wszystkie ceny prezentowane na
    Stronie Sklepu są wyrażone w polskich złotych (PLN). Cena podana na
    Stronie Sklepu przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili składania
    Zamówienia.
  2. Podane ceny nie obejmują
    kosztów wysyłki.
  3. Na każdy sprzedany Produkt
    Sprzedawca wystawia imienny dowód zakupu (fakturę).
  4. Kupujący wyraża zgodę na
    wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie
    adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w
    szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z
    załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również
    do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej zgodnie z
    rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie
    przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz
    trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
  5. Numer konta Sprzedawcy jest
    następujący:
    36 1140 2004 0000 3002 7937 0288
  6. Numer konta jest podany na
    Stronie Internetowej i jest przesyłany w e-mailu z potwierdzeniem
    Zamówienia.
  7. W Sklepie dostępne są wyłącznie
    następujące formy płatności:
    I. Przelew on-line z banku internetowego.
    i. W celu skorzystania z tej formy płatności Klient posiadać konto w banku
    internetowym.
    ii. Płatność musi zostać uregulowana do 7 dni od momentu złożenia
    zamówienia – jeżeli należność nie wpłynie do 7 dni, zamówienie zostaje
    anulowane. Zamówienie jest przekazywane do realizacji dopiero po
    wpłynięciu całej należności na konto Sprzedawcy.

VIII. Koszt dostawy

  1. Wysokość opłat uzależniona jest
    od rodzaju transportu oraz sposobu płatności.
  2. W zależności od wybranej przez
    Klienta formy dostawy koszty dostawy wynoszą:
    i. W przypadku pobrania ze Strony Sklepu – 0 zł;
    ii. W przypadku dostawy za pośrednictwem kuriera– 17 zł;

IX. Odstąpienie od Umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę
    na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny
    składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia
    wydania rzeczy (Towaru), a gdy umowa dotyczy usługi – od dnia zawarcia
    umowy (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o
    ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22,poz.271 ze zm.). Do
    zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
    upływem. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a
    konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły,
    ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w
    granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie
    później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał
    jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty
    dokonania przedpłaty.
  2. Prawo do odstąpienia od Umowy,
    o którym mowa w ust. 1 dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc ma ono
    zastosowanie wyłącznie do Klientów będących konsumentami.
  3. Zastrzega się, że nie wiążą
    Klienta będącego konsumentem postanowienia Regulaminu, które stanowią
    niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu k.c. (art. 385(1) – art.
    385(3) K.c. lub naruszają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne
    dotyczące zawierania umów z udziałem konsumentów lub, które zostały
    zamieszczone w rejestrze postanowień wzorców umowy uznanych za
    niedozwolone, prowadzonym przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów.
  4. Prawo odstąpienia od umowy
    zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    a. świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem
    terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1;
    b. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na
    informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich
    oryginalnego opakowania;
    c. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy
    wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
    d. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
    przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
    e. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub
    których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
    f. dostarczania prasy;
    g. usług w zakresie gier hazardowych.

X. Tryb postępowania Reklamacyjnego

  1. Produkty posiadają gwarancję
    Sprzedawcy (gwarant). Czas gwarancji każdego Produktu widnieje w jego
    opisie na Stronach Sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są
    określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
  2. Reklamacje powinny być składane
    pisemnie (listownie, e-mailem) na adres Sklepu Internetowego określony w
    postanowieniach wstępnych regulaminu lub na adres poczty elektronicznej biuro@corpicorn.pl.
  3. Rozpatrzenie reklamacji
    następuje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę.
  4. Do reklamacji oraz
    odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Towaru z umową w
    stosunku do konsumentów stosuje się przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002
    roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176 ze zm.) i ustawy z dnia 2 lipca
    2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności
    za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22, poz.
    271 ze zmianami).
  5. W przypadku sprzedaży
    niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w
    artykułach 556 – 576 Kodeksu cywilnego, z wyłączeniem przepisów
    bezwzględnie obowiązujących.

XI. Polityka prywatności

  1. W trakcie składania Zamówienia,
    Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie
    danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w
    związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Kupujący ma
    prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego,
    w szczególności podawanie danych Klienta służy wyłącznie realizacji
    Zamówienia. Dane te nie są w żadnym wypadku udostępniane osobom trzecim.
    Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją
    Zamówienia jest Agnieszka Pytlińska prowadząca działalność pod nazwą Corpicorn
    Agnieszka Pytlińska z siedzibą przy ul. Zygmunta Starego 2b/3, 67-400 Wschowa,
    NIP: 925-177-24-14.
    Dane osobowe Klienta są przechowywane w systemie informatycznym
    Sprzedającego przez czas trwania procedury realizacji Zamówienia i są
    chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 18
    lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002r. Nr 144,
    poz. 1204 ze zm.).
  3. Szczegółowe informacje
    dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w Polityce prywatności
    dostępnej: https://jagamajaga.pl/polityka-prwatnosci/.

XII. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin i Umowa Sprzedaży
    podlegają prawu polskiemu.
  2. W sprawach nieuregulowanych
    niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca
    2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za
    szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271
    ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz.
    1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U.
    1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
  3. Spory wynikające ze stosowania
    niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych Umów Sprzedaży
    między Sklepem a Klientami:
    i. będącymi konsumentami, będą rozpatrywane przez sąd właściwy według
    przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia
    17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze.
    zm.),
    ii. nie będącymi konsumentami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy ze
    względu na miejsce siedziby Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie
    prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do
    Umów Sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję
    Regulaminu obowiązującą w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

Data opublikowania Regulaminu 15.02.2020 r.